Välkomen hem till mig!

Hemma igen nu då! Helgen har varit helt awesome, kan berätta lite snabbt om den om någon orkar läsa? Vi säger att ni gör det..
torsdags var vi och träffade Johanna och åkte och köpte massa kakor och munkar som vi åt, lyckaa! Sen på fredagen åkte vi som sagt till Liseberg, Jag, Denise, Lukas och Juliaaa, hade himlans kul! Jag och Julis garvade sönder i jukebox, hahaha! Garvade i typ 45 minuter, helt fucking sjukt.. Igår var jag bara hemma hela dagen och nördade One Tree Hill, inget roligt att höra.. På kvällen kollade vi på fotboll, Chelsea i mitt hjärta alltså! Skit samma,idag åkte jag, denise, lukas, julia och emelie till stan för att shoppa, fick med mig några grejer hem som jag kan visa senare! Bästa helgen på länge med dom bästa människorna!
Ursäkta olika stolekarna på dom sista, den första och dom sista är från idag, den andra från i Fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0